Satisaction

TOPdesk

 

TOPdesk is een leerzame werkgever om voor te werken.

Jonge, dynamische werksfeer
Bij TOPdesk werken veel jonge mensen. De meeste medewerkers zijn tussen de 25 en 30 jaar. Er heerst een prikkelende, dynamische werksfeer.


 TOP-lunch
Iedere dag is er een TOPlunch. Je zit aan gezellige, lange tafels met dagelijks zo'n 70 collega's. Je smeert zelf je eigen boterham en het voelt aan als 'thuis'. Het is een moment van de dag dat allerlei collega's van verschillende teams verhalen en ervaringen uitwisselen over werk en privé. 


Trainingen
Binnen je eigen afdeling is het mogelijk om trainingen en cursussen te volgen -en ook zelf te initiëren. Afhankelijk van het leerdoel en benodigde expertise worden hiervoor interne of externe trainers gezocht. Er wordt bijvoorbeeld een trainer of specialist uitgenodigd om te vertellen over bepaalde database-technieken, adviesvaardigheden of gesprekstechnieken.

Daarnaast is het ook mogelijk om als ervaren TOPdesk'er te solliciteren naar een interne MBA-opleiding. Deze MBA duurt een jaar en wordt afgerond met een eindpresentatie.


Persoonlijk opleidingsbudget
Je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget van netto €600,- per jaar. Hiermee kun je je abonneren op vaktijdschriften of interessante boeken aanschaffen die bijdragen aan je professionele ontwikkeling. Je leest dan precies wat jij graag wilt lezen. 


TOPdesk Academy
Er is een TOPdesk Academy regeling voor medewerkers die naast hun baan nog een deeltijdopleiding willen volgen. Bijvoorbeeld aan een Hogeschool of Universiteit. Het budget hiervoor is €2000,- per jaar. Ook mag je binnen deze regeling kiezen voor een uitgebreide training of cursus waarvoor het persoonlijke opleidingsbudget niet toereikend is.


Inwerkperiode
TOPdesk is door de vrij stabiele groei goed geworden in het opleiden van nieuwe mensen. Binnen iedere afdeling is er een uitgebreide inwerkperiode. Een directe collega werkt je in op je nieuwe baan en er is een toegewijde hr-collega per afdeling, die je in de eerste periode wegwijs maakt in allerlei regelingen.

Als nieuwe medewerker maak je gedurende het eerste halfjaar een 'rondje' door het hele bedrijf: je loopt dan een dag mee met andere afdelingen. Je leert zo TOPdesk 'van top tot teen' kennen. En je ontdekt dat TOPdesk de moeite waard is om voor te werken!

 

TOPtraining
Om overzicht te houden op inwerktrajecten, opleidingen en leren in het algemeen gebruiken medewerkers de tool "TOPtraining". Eigenlijk is TOPtraining een creatieve inrichting van de standaard web applicatie die TOPdesk maakt. Hierin vind je een cursusrooster, een planning van je eigen trainingen, een kennisdatabase en kun je boeken aanbevelen aan collega's.

   
 
Powered by ceder plus